melisagokdemir

Alla inlägg under april 2013

Av melisa gökdemir - 26 april 2013 21:18

Nu är jag helt slut efter en skoldag och stalldag men nu är det fredag! En kompis i stallet som heter Jessica blev riven av en stall katt som var där hon fick åka till sjukhuset men som tur var blev allt bra till slut. Jag borstade Carmen flash cornelius vet inte hur han stavas men han är stallets näst största häst mina andra två kompisar borstade också. Jessica borstade tikkan Walle och loppan. Alexandra borstade blacky florian marbeja Havanna. Det har varit en jobbig och lång dag men endå en rätt bra dag ses

Av melisa gökdemir - 23 april 2013 16:12

Solen lyser ?? men jag ska ju så klart va sjuk men kommer till skolan i morgon ses

Av melisa gökdemir - 17 april 2013 14:49

Nu är jag hemma efter skolan idag har det varit en jobbig dag men endå bra

Av melisa gökdemir - 15 april 2013 21:44

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och är helt slut efter skolhandbollen vi spelade mot hjulsbroskolan och det Stog
Blästadsskolan 15
Hjulsbroskolan 3
Så vi vann jag är jättenöjd över dagen!

Av melisa gökdemir - 5 april 2013 07:30

Halv 9 är det avfärd till stallet för fotodag med sin favorit häst/sköäthäst. det ska bli så roligt! jag önskar att dom tar en plats där solen skiner   haaj då !!


Av melisa gökdemir - 4 april 2013 21:08

i morgon är det fotodag i stallet!!! jag ska ha världens bästa carmen som är min sköt häst!! ghon är ju bäst av alla hästar! just nu gör jag inget sp. jag ligger bara i sängen och lyssnar på musik genom spotify: jag lyssnar på let her go. bästa låten! men iallafall så har jag varit i stallet och efter det åkte jag hem klockan var 15:50 när jag åkte hem. jag skulle ha handbolls träning: därför var jag tvungen att åka hem men jag skulle ha ridning men det var inget idag så det blir nästa vecka. jag kommer sitta upp på carmen i morgon man får det så jag ska passa på! Men det kommer nog bli lite läskigt eftersom hon är stor häst: fast athena är ju också det och jag har ju ridit på henne och det är ju värre. på onstagen jag tror det var då men i allafall så hoppade jag på julia2 hon heter så! jag hoppade för första gången så läskigt! jaja men jag tyckte det var jätteroligt jag ska fråga om jag får hoppa med julia 2 igen: jag ska fråga ägaren :) 

SES! 

Av melisa gökdemir - 2 april 2013 17:00

Just nu är jag i stallet med Jessica,Tilde,hanna

Av melisa gökdemir - 1 april 2013 08:56

Idag ska jag till ikano och mest till hööks och köpa saker till min stjärna?

Presentation


hejsan jag är en tjej på 11 år jag började blogga när jag var 10 men fortsätt kolla in min blogg sprid vidare bloggen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

melisa

hej hej  


Ovido - Quiz & Flashcards