melisagokdemir

Alla inlägg under mars 2013

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:34

Det råkade bli mer en ett inlägg så bli inte arga det var mitt fel !!!!!

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:30

Idag var jag först ånestastallet och borstade Carmen i 2 timmar typ efter det åkte vi till Hjulsbrostallet och då mockade vi hagarna och borstade min sköthäst athena efter det gick vi in i padock (stavning) i ungefär 10 eller 5 min och gick lite med dom sen åkte vi hem efter att ha ställt in athena och jenka som var med i padocken (stavning)

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:28

Idag var jag först ånestastallet och borstade Carmen i 2 timmar typ efter det åkte vi till Hjulsbrostallet och då mockade vi hagarna och borstade min sköthäst athena efter det gick vi in i padock (stavning) i ungefär 10 eller 5 min och gick lite med dom sen åkte vi hem efter att ha ställt in athena och jenka som var med i padocken (stavning)

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:28

Idag var jag först ånestastallet och borstade Carmen i 2 timmar typ efter det åkte vi till Hjulsbrostallet och då mockade vi hagarna och borstade min sköthäst athena efter det gick vi in i padock (stavning) i ungefär 10 eller 5 min och gick lite med dom sen åkte vi hem efter att ha ställt in athena och jenka som var med i padocken (stavning)

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:28

Idag var jag först ånestastallet och borstade Carmen i 2 timmar typ efter det åkte vi till Hjulsbrostallet och då mockade vi hagarna och borstade min sköthäst athena efter det gick vi in i padock (stavning) i ungefär 10 eller 5 min och gick lite med dom sen åkte vi hem efter att ha ställt in athena och jenka som var med i padocken (stavning)

Av melisa gökdemir - 31 mars 2013 21:24

Idag var jag först ånestastallet och borstade Carmen i 2 timmar typ efter det åkte vi till Hjulsbrostallet och då mockade vi hagarna och borstade min sköthäst athena efter det gick vi in i padock (stavning) i ungefär 10 eller 5 min och gick lite med dom sen åkte vi hem efter att ha ställt in athena och jenka som var med i padocken (stavning)

Av melisa gökdemir - 30 mars 2013 21:10

Ha en bra påsk dag. Jag har kommit hem efter att varit ute med Tilda. Det har varit en toppendag idag

Av melisa gökdemir - 29 mars 2013 20:50

Igår till idag Sovde jag över med 3 kompisar. Det var kul. Set första som vi gjorde ute var att åka till stallet jag kom hem från stallet ungefär 13:10 efter det gjorde jag mig i årdning och vi skulle gå till mormor och morfar och åt påsk mat. Det var smarrigt (stavning)

Presentation


hejsan jag är en tjej på 11 år jag började blogga när jag var 10 men fortsätt kolla in min blogg sprid vidare bloggen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

melisa

hej hej  


Ovido - Quiz & Flashcards